схаваць славутасціпаказаць славутасці
Славутасць 1
Славутасць 2
Славутасць 3
Галоўная / Службы і тэрытарыяльныя адзінкі / Аддзел запісу актаў грамадзянскага стану Чачэрскага райвыканкама ЗАГС

Аддзел запісу актаў грамадзянскага стану Чачэрскага райвыканкама ЗАГС

РЭЖЫМ  РАБОТЫ АДДЗЕЛА ЗАГС

Чачэрскага раёна Гомельскай вобласці
247152 Гомельская вобласць, г.Чачэрск, вул.Леніна д.2

 

 аўторак, серада, пятніца - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00

Асабісты прыём грамадзян начальнікам аддзела ажыццяўляецца кожную сераду

з 8.00 да 13.00 кабінет 105 райвыканкама

чацвер - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00

субота з 9.00 да 17.00
час прыёму грамадзян з 9.00 да 12.00

нядзелю, панядзелак – выхадны

Прыём грамадзян вядзе начальнік аддзела
Чытакова Марыя Віктараўна
тэлефон 8 (02332) 7 83 88

Прыём грамадзян з заявамі, па якім патрабуецца выдача даведак і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур - з аўторка па суботу

На час адсутнасці начальніка аддзела прыём грамадзян вядзе загадчык юрыдычным сектарам райвыканкама Лучкоўская Алена Паўлаўна,  тэлефон 8 (02332) 7 83 38

Папярэдні запіс на прыём грамадзян ажыццяўляецца па тэлефоне 8 (02332)7 83 88 або ў кабінеце 105 райвыканкама

Вышэйстаячая арганізацыя: галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага аблвыканкама, адрас: г.Гомель, вул.Фрунзе, 6. Графік работы галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама з 8.30 да 17.30 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).

Папярэдні запіс на асабісты прыём праводзіцца па тэлефоне:  8(0232) 51-02-70.

Нарматыўна прававыя акты, якія рэгламентуюць дзейнасць органаў запісу актаў грамадзянскага стану

У сваёй дзейнасці аддзел загс кіруецца наступнымі нарматыўна-прававымі актамі:

•     Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;

•     Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2006 г. № 385 «Аб некаторых мерах па ўдасканальванні работы органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану»;

•     Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заяве грамадзян»;

•     Закон Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»;

•     Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»;

•     Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14.12.2005 г. № 1454 «Аб парадку арганізацыі работы з грамадзянамі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, па выдачы даведак або іншых дакументаў, якія ўтрымліваюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне»;

•     Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і;

•     Падатковы Кодэкс Рэспублікі Беларусь і другія заканадаўчыя акты Рэспублікі Беларусь.

 

Стаўкі дзяржаўнай пошліны за ўчыненне дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану

Рэгістрацыя заключэння шлюбу, уключаючы выдачу пасведчання - 1 базавая велічыня

Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 года, уключаючы выдачу пасведчання, за выключэннем выпадкаў, калі рашэннем суда асоба вызвалена ад дзяржаўнай пошліны - 2 базавыя велічыні

Рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 351 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і), уключаючы выдачу пасведчання - 4 базавыя велічыні

Рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імені і імені па бацьку, уключаючы выдачу пасведчання - 2 базавыя велічыні

Выдача пасведчання ў сувязі з унясеннем змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану, аднаўленнем запісаў актаў грамадзянскага стану - 1 базавая велічыня

Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану - 1 базавая велічыня

 

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца аддзелам загс па заявах грамадзян, на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200:

5.1. Рэгістрацыя нараджэння

5.2. Рэгістрацыя заключэння шлюбу

5.3. Рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства

5.4. Рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства

5.5. Рэгістрацыя смерці

5.6. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г.

5.61. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 351Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і)

5.7. Рэгістрацыя ўсынаўлення (удачарэнні)

5.8. Рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку

5.9. Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану

5.10. Унясенне змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану

5.11. Аднаўленне запісаў актаў грамадзянскага стану

5.12. Ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану

5.13. Выдача даведак аб нараджэнні, аб смерці

5.14. Выдача даведак, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (аб запісы акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану

Звесткі і (або) дакументы, неабходныя для рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, унясення змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў, аднаўлення і анулявання запісаў актаў грамадзянскага стану, выдачы паўторных пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, выдачы дакументаў і (або) даведак і не прадугледжаныя ў пунктах 5.1–5.14 часткі 5 пераліку адміністрацыйных працэдур, орган загса запрошвае самастойна:

копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых органамі загса Рэспублікі Беларусь, і (або) копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў пры наяўнасці міжнародных дагавораў Рэспублікі Беларусь;

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з другой асобай у дачыненні замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца, дадатковая абарона або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – з падраздзяленняў па грамадзянстве і міграцыі галоўнага кіравання ўнутраных спраў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта, кіраванняў унутраных спраў абласных выканаўчых камітэтаў;

паведамленне Камітэта дзяржаўнай бяспекі ў выпадку рэгістрацыі смерці асоб, рэпрэсіраваных па рашэннях несудовых і судовых органаў, – з Камітэта дзяржаўнай бяспекі;

звесткі аб памерлай асобе (персанальныя даныя) у выпадку адсутнасці дакумента, які сведчыць асоба грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, а таксама замежнага грамадзяніна або асобы без грамадзянства, якое пастаянна пражывае ў Рэспубліцы Беларусь, – з дзяржаўнай інфармацыйнай сістэмы «Рэгістр насельніцтва» (далей – рэгістр насельніцтва), за выключэннем рэгістрацыі смерці загранучреждениями;

іншыя звесткі і (або) дакументы, якія могуць быць атрыманы ад другіх дзяржаўных органаў, іншых арганізацый.

Запыт накіроўваецца органам загса ў парадку і тэрміны, прадугледжаныя заканадаўствам.

Пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ўчынення дзеянняў,  таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянамі самастойна.

У выпадку запыту органам загса дакументаў і (або) звестак, складзеных на замежнай мове, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, іх перавод на адзін з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь і яго натарыяльнае сведчанне забяспечваюцца зацікаўленай асобай.

Па пісьмовай заяве зацікаўленай асобы орган загса дае якія паступілі на замежнай мове дакументы і (або) звесткі (копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, паведамлення аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану, паведамленні, выпіскі, інфармацыйныя лісты і другое) для пераводу і яго натарыяльнага сведчання ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства.