РЭЖЫМ РАБОТЫ АДДЗЕЛА ЗАГС
Чачэрскага
раёна Гомельскай вобласці
247152
Гомельская вобласць, г.Чачэрск, вул.Леніна д.2
аўторак, серада, пятніца - з 8.00 да 13.00, з 14.00
да 17.00
час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
Асабісты прыём грамадзян начальнікам аддзела ажыццяўляецца кожную сераду
з 8.00 да 13.00 кабінет 105 райвыканкама
чацвер - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00
субота з 9.00 да 17.00
час прыёму грамадзян з 9.00 да 12.00
нядзелю, панядзелак – выхадны
Прыём грамадзян вядзе
начальнік аддзела
Чытакова Марыя
Віктараўна
тэлефон 8 (02332) 7
83 88
Прыём грамадзян з заявамі, па якім патрабуецца выдача даведак і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур - з аўторка па суботу
На час адсутнасці начальніка аддзела прыём грамадзян вядзе загадчык юрыдычным сектарам райвыканкама Лучкоўская Алена Паўлаўна, тэлефон 8 (02332) 7 83 38
Папярэдні запіс на прыём грамадзян ажыццяўляецца па тэлефоне 8 (02332)7 83 88 або ў кабінеце 105 райвыканкама
Вышэйстаячая арганізацыя: галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага аблвыканкама, адрас: г.Гомель, вул.Фрунзе, 6. Графік работы галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама з 8.30 да 17.30 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).
Папярэдні запіс на асабісты прыём праводзіцца па тэлефоне: 8(0232) 51-02-70.
Нарматыўна прававыя акты, якія рэгламентуюць дзейнасць органаў запісу актаў грамадзянскага стану
У сваёй дзейнасці аддзел загс кіруецца наступнымі нарматыўна-прававымі актамі:
• Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;
• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2006 г. № 385 «Аб некаторых мерах па ўдасканальванні работы органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану»;
• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заяве грамадзян»;
• Закон Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»;
• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»;
• Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14.12.2005 г. № 1454 «Аб парадку арганізацыі работы з грамадзянамі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, па выдачы даведак або іншых дакументаў, якія ўтрымліваюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне»;
• Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і;
• Падатковы Кодэкс Рэспублікі Беларусь і другія заканадаўчыя акты Рэспублікі Беларусь.
Стаўкі дзяржаўнай пошліны за ўчыненне дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану
Рэгістрацыя заключэння шлюбу, уключаючы выдачу пасведчання - 1 базавая велічыня
Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 года, уключаючы выдачу пасведчання, за выключэннем выпадкаў, калі рашэннем суда асоба вызвалена ад дзяржаўнай пошліны - 2 базавыя велічыні
Рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 351 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і), уключаючы выдачу пасведчання - 4 базавыя велічыні
Рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імені і імені па бацьку, уключаючы выдачу пасведчання - 2 базавыя велічыні
Выдача пасведчання ў сувязі з унясеннем змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану, аднаўленнем запісаў актаў грамадзянскага стану - 1 базавая велічыня
Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану - 1 базавая велічыня
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца аддзелам загс па заявах грамадзян, на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200:
5.1. Рэгістрацыя нараджэння
5.2. Рэгістрацыя заключэння шлюбу
5.3. Рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства
5.4. Рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства
5.5. Рэгістрацыя смерці
5.6. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г.
5.61. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 351Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і)
5.7. Рэгістрацыя ўсынаўлення (удачарэнні)
5.8. Рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку
5.9. Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану
5.10. Унясенне змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану
5.11. Аднаўленне запісаў актаў грамадзянскага стану
5.12. Ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану
5.13. Выдача даведак аб нараджэнні, аб смерці
5.14. Выдача даведак, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (аб запісы акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану
Звесткі і (або) дакументы, неабходныя для рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, унясення змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў, аднаўлення і анулявання запісаў актаў грамадзянскага стану, выдачы паўторных пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, выдачы дакументаў і (або) даведак і не прадугледжаныя ў пунктах 5.1–5.14 часткі 5 пераліку адміністрацыйных працэдур, орган загса запрошвае самастойна:
копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых органамі загса Рэспублікі Беларусь, і (або) копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў пры наяўнасці міжнародных дагавораў Рэспублікі Беларусь;
дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з другой асобай у дачыненні замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца, дадатковая абарона або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – з падраздзяленняў па грамадзянстве і міграцыі галоўнага кіравання ўнутраных спраў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта, кіраванняў унутраных спраў абласных выканаўчых камітэтаў;
паведамленне Камітэта дзяржаўнай бяспекі ў выпадку рэгістрацыі смерці асоб, рэпрэсіраваных па рашэннях несудовых і судовых органаў, – з Камітэта дзяржаўнай бяспекі;
звесткі аб памерлай асобе (персанальныя даныя) у выпадку адсутнасці дакумента, які сведчыць асоба грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, а таксама замежнага грамадзяніна або асобы без грамадзянства, якое пастаянна пражывае ў Рэспубліцы Беларусь, – з дзяржаўнай інфармацыйнай сістэмы «Рэгістр насельніцтва» (далей – рэгістр насельніцтва), за выключэннем рэгістрацыі смерці загранучреждениями;
іншыя звесткі і (або) дакументы, якія могуць быць атрыманы ад другіх дзяржаўных органаў, іншых арганізацый.
Запыт накіроўваецца органам загса ў парадку і тэрміны, прадугледжаныя заканадаўствам.
Пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ўчынення дзеянняў, таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянамі самастойна.
У выпадку запыту органам загса дакументаў і (або) звестак, складзеных на замежнай мове, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, іх перавод на адзін з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь і яго натарыяльнае сведчанне забяспечваюцца зацікаўленай асобай.
Па пісьмовай заяве зацікаўленай асобы орган загса дае якія паступілі на замежнай мове дакументы і (або) звесткі (копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, паведамлення аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану, паведамленні, выпіскі, інфармацыйныя лісты і другое) для пераводу і яго натарыяльнага сведчання ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства.