Абавязковыя адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Чачэрскага райвыканкама
18.16. Прыняцце рашэнняабпрадастаўленні льгот па выплаце мясцовых падаткаў, збораў, рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін), якія цалкам выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, што знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці
Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры -
Малеева Ірына Аляксееўна, загадчык сектарам даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы, 2-і паверх, каб.208, тэлефон 3 12 65
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
заява
звесткі аб даходах грамадзяніна і членаў яго сям'і, якія сумесна з ім пражываюць, за апошнія 12 месяцаў, папярэдніх месяцу падачы заявы
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры –безтэрмінова
* па папярэдняму запісу прыём можа ажыццяўляццаў другі час
ГРАФІК ПРАЦЫ АДДЗЕЛА ПА ПЫТАННЯХ АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР
Рэжым працы |
Час прыёму |
Панядзелак |
8.00-17.00 |
Аўторак |
8.00-17.00 |
Серада |
8.00-17.00 |
Чацвер |
8.00-17.00 |
Пятніца |
8.00-17.00 |
Субота |
Па папярэдняму запісу |