схаваць славутасціпаказаць славутасці
Славутасць 1
Славутасць 2
Славутасць 3
Галоўная / Прынцып "Адно акно" / Фінансавы аддзел

Фінансавы аддзел

Абавязковыя адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Чачэрскага райвыканкама

18.16. Прыняцце рашэнняабпрадастаўленні льгот па выплаце мясцовых падаткаў, збораў, рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін), якія цалкам выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, што знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці

Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры -

Малеева Ірына Аляксееўна, загадчык сектарам даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы, 2-і паверх, каб.208, тэлефон 3 12 65

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

заява

звесткі аб даходах грамадзяніна і членаў яго сям'і, якія сумесна з ім пражываюць, за апошнія 12 месяцаў, папярэдніх месяцу падачы заявы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры –безтэрмінова

* па папярэдняму запісу прыём можа ажыццяўляццаў другі час


ГРАФІК ПРАЦЫ АДДЗЕЛА ПА ПЫТАННЯХ АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР

Рэжым працы

Час прыёму

Панядзелак

8.00-17.00

Аўторак

8.00-17.00

Серада

8.00-17.00

Чацвер

8.00-17.00

Пятніца

8.00-17.00

Субота

Па папярэдняму запісу